Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

Γρηγόρης Αρναούτογλου: «Στα 38 μου ζω έναν απόλυτα υγιή έρωτα»

Γρηγόρης Αρναούτογλου: «Στα 38 μου ζω έναν απόλυτα υγιή έρωτα»


Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου δεν κρύβει πια τη σχέση του με τη Νικόλ Κοτοβός.
Ο παρουσιαστής και η επιχειρηματίας κάνουν μαζί δημόσιες εμφανίσεις, χωρίς ωστόσο να μιλάνε για τον έρωτά τους, ενώ ο Γρηγόρης ξεκαθαρίζει το ρόλο που παίζει ο έρωτας στη ζωή του:
«Ο έρωτας πάντα έπαιζε σημαντικό ρόλο στη ζωή μου και πάντα θα παίζει. Με το πέρασμα του χρόνου αλλάζει ο τρόπος που βλέπει κάποια πράγματα. Γι' αυτό που ζω σήμερα, για τη σχέση μου μπορώ να σου πω, ότι στα 38 μου μπορώ πια να ξεχωρίσω τον υγιή από τον αρρωστημένο έρωτα. Κάποτε ωριμάζει το μυαλό και συνειδητοποιείς για ποια πράγματα αξίζει στη ζωή σου να στενοχωριέσαι και για ποια όχι», δήλωσε στο «Tv zapping» ενώ όταν ρωτήθηκε για τα ελαττώματα και τα προτερήματά του, απάντησε: «Μπορεί να έχω πολλά ή λίγα ελαττώματα και προτερήματα. Για να τα μάθεις, πρέπει να βρεις αυτούς που με ξέρουν και να ρωτήσεις να σου απαντήσουν».


Πηγή   gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...