Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

Εξώδικο-βόμβα του Μάκη Παντζόπουλου - Οργή Λιάγκα!


«Ο Ματέο στέλνει ένα εξώδικο προς επτά περιοδικά και προσωπικά προς παπαράτσι, ότι δεν επιθυμεί να φωτογραφίζουν το ξενοδοχειακό του συγκρότημα στα Άχλα», είπε ο Γιώργος Λιάγκας το πρωί της Παρασκευής μέσα από το «Πρωινό», παρουσιάζοντας την αποκλειστική τους είδηση.



Ο παρουσιαστής διάβασε ένα απόσπασμα από την εξώδικη διαμαρτυρία, όπου ο Μάκης Παντζόπουλος αναφέρει: «Με αναγκάζετε να κυκλοφορώ ακόμα και με κουκούλα, αποκρύπτοντας το πρόσωπό μου. Ακόμα και όταν κινούμαι στην αυλή του σπιτιού μου. Όλη αυτή η κατάσταση δημιουργεί σε μένα και τους οικείους μου έντονη ψυχική και συναισθηματική φόρτιση, αίσθημα απομόνωσης και απομάκρυνσης από την καθημερινότητα η οποία αποτελούσε επιλογή μου. Βρίσκομαι κατά κάποιο τρόπο φυλακισμένος μέσα στο ίδιο μου το σπίτι».
«Εγώ είμαι με τον Ματέο 100%! Το λάθος του Ματέο είναι ότι το άφησε και τώρα που έγινε η διαφήμιση στέλνει τα εξώδικα», τόνισε ο Γιώργος Λιάγκας.
Όταν η συζήτηση πήγε στο αν το ξενοδοχείο ήταν για παράνομα ζευγάρια ή όχι, ο παρουσιαστής ξέσπασε: «Ήταν καταφύγιο παράνομων ζευγαριών! Η Μενεγάκη πού τον γνώρισε τον Ματέο μωρέ; Αμάν τόση ώρα! Δεν το λέω δεν το λέω! Δεν ήταν παράνομο; Δεν ήταν παντρεμένη η Μενεγάκη; Κάποια πράγματα τα σεβόμαστε, γιατί υπάρχουν οικογένειες, αλλά μην κάνουμε τώρα ότι δεν ξέρουμε τι έχει γίνει! Άντε τώρα, ξαφνικά έχουμε ωραιοποιήσει όλοι τα πράγματα, επειδή υπάρχουν σχέσεις κι αλλαξο...»!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...