Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Εξομολόγηση ΣΟΚ από Ελληνίδα τραγουδίστρια: «Έχασα το σπίτι μου μέσα σε μια νύχτα!»



Πέρυσι με όσα συνέβησαν στην Κύπρο, η τραγουδίστρια έχασε πάρα πολλά χρήματα.


Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, όπως αποκαλύπτει στο περιοδικό «Εγώ», να χάσει το σπίτι της μέσα σε μια νύχτα.

«Έχασα το σπίτι μου σε μια νύχτα. Πριν μερικά χρόνια και χωρίς να χρωστάω σκέφτηκα πως θα ήταν καλή ιδέα να πουλήσω το σπίτι που έμενα γιατί ήταν μεγάλο και δεν με εξυπηρετούσε. Είχα την ατυχία, όμως όταν έλεγαν ότι τα πράγματα είναι επικίνδυνα εδώ με τις τράπεζες να πάω τα χρήματα στην Κύπρο… Έχασα πολλά. Δεν ξέρω αν θα μας επιστρέψουν ποτέ κάποιο μέρος», λέει και συνεχίζει η Κωνσταντίνα:

«Δεν είμαι μόνη. Κάνω την προσευχή μου. Λέω ότι ο Θεός είναι μεγάλος και θα με βοηθήσει να σταθώ στα πόδια μου».







Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...