Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

Ο Πετρετζίκης σπάει την σιωπή του: Αποκαλύπτει γιατί δεν ακολούθησε Σκορδά- Λιάγκα στον Ant1!



Ο Άκης Πετρετζίκης μιλά ξεκάθαρα γιατί έμεινε στο Μεγάλο Κανάλι και δεν ακολούθησε την Φαίη Σκορδά και τον Γιώργο Λιάγκα, ποια είναι η σχέση του με το ζευγάρι και αν όντως είναι τόσο φίλοι με τον Ουγγαρέζο!


«Εγώ από το Mega ξεκίνησα, σε αυτό το κανάλι με έμαθε ο κόσμος και δεν θέλω να είμαι αχάριστος με τους ανθρώπους που μου φέρθηκαν και συνεχίζουν να μου φέρονται πολύ καλά. Όταν είσαι ευχαριστημένος κάπου, ποιος ο λόγος να φύγεις; Ποτέ δεν θα άφηνα κάποιον που μου έχει φερθεί εντάξει», είπε στο περιοδικό Down Town της Κύπρου!

Όσο για τη σχέση, που έχει με το ζευγάρι: «Μια χαρά, οι σχέσεις μας είναι πολύ καλές όπως πάντα! Δεν θα σου πω ότι μιλάμε κάθε μέρα στο τηλέφωνο, αλλά κάπου-κάπου θα μου στείλουν κανένα μήνυμα ή θα στείλω εγώ… Έχουμε επικοινωνία και αγαπιόμαστε πολύ με τα παιδιά. Λογικό δεν είναι; Μην ξεχνάς έχουμε ζήσει μαζί τρία χρόνια! Τους εύχομαι καλή επιτυχία και πάντα να είναι ευτυχισμένοι σε ό,τι κι αν κάνουν».

Για τον Δημήτρη Ουγγαρέζο δηλώνει: «Ναι, κάνουμε πολλή παρέα! Έχουμε πολλά κοινά. Το άγχος που έχουν δύο τριαντάρηδες, τις ανησυχίες μας, την εκπομπή, πολλά πράγματα. Γενικά, βοηθάει πολύ ο ένας τον άλλο. Μου ζητάει τη γνώμη μου, αλλά κι εγώ τη δική του. Σήμερα αντιμετωπίζω εγώ ένα θέμα και με βοηθάει ο Δημήτρης κι αύριο έρχεται η δική μου σειρά».

Πώς είναι οι πρώτες εβδομάδες στο Πρωινό Mou; Ο σεφ τονίζει: «Είναι πολύ όμορφα! Δεν σου κρύβω, μάλιστα, ότι περνώντας πια ο καιρός, έχουμε δεθεί λίγο παραπάνω, έχει σπάσει ο πάγος των πρώτων ημερών κι όλα είναι καλά. Θεωρώ ότι ο χρόνος είναι με το μέρος μας κι όσο περνάει ο καιρός θα φαίνεται – θα δεθούμε πιο πολύ και θα γίνουμε μία καλή παρέα! Μας χρειάζεται χρόνος – και είναι λογικό. Όσο να “ναι έχουμε το σύνδρομο του «καινούριου», που αναρωτιέσαι «πώς θα πάει;», «θα δέσει;», «θα πετύχει;» κι έχεις πολύ άγχος. Όμως η ομάδα έδειξε από την αρχή πως δεν έχει τόσο άγχος και είναι πολύ χαλαρή. Επίσης, προσωπικά, δεν είδα ποτέ τον Κωστόπουλο ή κάποιον άλλο να αγχώνεται για τα νούμερα. Και το κλίμα είναι πολύ καλό! Δεν ξέρω αν θα συνεχιστεί αυτό, αλλά -να μη μας ματιάσω- μου αρέσει πολύ».




Πηγή


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...